چگونه برای کاهش کراتینین 4.3

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3

 

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3

سطح کراتینین برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.If کراتینین خود را بالاتر از حد طبیعی مداوم نگه می دارد استفاده می شود، ممکن است کاهش function.How کلیوی نشان می دهد برای کاهش کراتینین 4.3؟

کراتینین محصول فرعی زباله عضله است و از شرایط normally.In سمت راست بدن فیلتر، سطح کراتینین نگه می دارد در یک سطح ثابت: 0.5 تا 1.0 میلی گرم / دسی لیتر (حدود 45-90 با mol / L) برای زنان و 0.7 تا 1.2 میلی گرم / DL (60-110 با mol / L) برای سطح کراتینین men.As و توسط پاس عضلانی، سطح کراتینین برای افراد مسن معمولا کمتر از جوانان است تحت تاثیر قرار می گیرد.

چه کراتینین 4.3 چیست؟

با توجه به ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که بیش از نیمی از عملکرد کلیوی است lost.As کراتینین 4.3 به مراتب بالاتر از حد طبیعی است، به این معنی که کلیه ها دچار اختلال شده است significantly.If شرایط خود را به طور موثر کنترل شده نیست، شما باید شروع دیالیز به زودی.

علل از کراتینین بالا 4.3 چه هستند؟

دیابت و فشار خون بالا از علل اصلی کراتینین بالا در شرایط و بیماری clinic.Other را که می تواند باعث کراتینین بالا عبارتند از: اختلال خود ایمنی، گلومرولونفریت و غیره است

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا رخ می دهد که عملکرد کلیه به تبدیل abnormal.To پایین کراتینین 4.3، هدف اصلی درمان عبارت است از کنترل شرایط و بیماریهای کلیه problem.In این راه اساسی، می تواند به وخامت عملکرد کلیه را کند می کند.

علاوه بر این، برای کمک به حذف مواد زائد از بدن، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه کلیه ها می تواند بهتر کار کند، بیشتر مواد زائد خواهد شد خارج از بدن حذف خواهند شد.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.3 با درمان؟ میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان جایگزین برای کلیه disease.It می تواند به خود تحریک بازسازی بافت های اختلال کلیه به ترمیم بافت های اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. در این راه، کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش می یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.